شبانه

عکس های من

شبانه

عکس های من

توضیحات التهاب تاندون

توضیحات التهاب تاندون

تاندون ها بافت های تنگی است که استخوان و عضله را بسته بندی می کنند. آنها از حرکت مفاصل و استخوان ها زمانی که عضلات می گیرند حمایت می کنند. برخی از انواع آسیب به تاندون ها عبارتند از پارگی تاندون، تنوسینویت، تاندونوپاتی و التهاب تاندون یا تاندونیت. تاندونیت التهاب تاندون است و معمولا در قسمت های پایین بدن، بالای شانه، لگن، باسن و غیره رخ می دهد. در این مقاله، ما درباره جنجال در مورد التهاب تاندون صحبت می کنیم، امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.علائم التهاب تاندون

Image result for ‫توضیحات التهاب تاندون‬‎


درد، سفتی، توده، تورم، حساسیت، ضعف و غیره. ممکن است تاندونیت در طول ورزش دیده شود و این می تواند بر روی قسمت های مختلف بدن مانند پاشنه، انگشتان، زانو، مچ دست، آرنج، شانه و غیره تاثیر بگذارد.



التهاب تاندون و باند الاستیکاستفاده از نوارهای الاستیک یا گرم در کاهش فشار خون بر عضلات آسیب دیده بسیار موثر است. با کمک آنها می توانید درد و تورم را از بین ببرید. علاوه بر این، این روش همچنین به سرعت بخشیدن به روند بازیابی کمک می کند. باند الاستیک یا گرم همیشه در بازار موجود است. شما باید سینه و مچ پا را با باند الاستیک یا گرم بپوشانید. شما باید سعی کنید پای خود را حفظ کنید تا جریان خون به این منطقه کاهش یابد. برای رسیدن به نتیجه بهتر، پای خود را برای حدود چند روز نگه دارید یا تا زمانی که کاملا از تورم و درد خلاص شوید. از سوی دیگر، شما باید بیش از حد محکم کردن منطقه آسیب دیده را اجتناب کنید، زیرا این امر می تواند سبب ضعف جریان خون شود. می توان گفت که اگر درد و یا علائم دیگر افزایش یابد، باید پای پا را باز کنید.التهاب تاندون و سرکهاستفاده از سرکه گرم و سرامیک سرد یکی از داروهای خانگی دیگر برای التهاب تاندون زانو، مچ و سایر قسمت ها است. این روش می تواند به شما در از بین بردن درد و التهاب ناشی از تاندونیت کمک کند، زیرا درمان گرم در کاهش درد و آرامش عضلات مؤثر است، در حالی که درمان سرد باعث کاهش التهاب می شود. علاوه بر این، سرکه به عنوان عامل ضد التهابی عالی عمل می کند. روش کار: ابتدا مقدار مقادیر آب و سرکه سفید را تهیه کنید و سپس آنها را با هم مخلوط کنید. - بعد، ترکیب را در یک ظرف تمیز گرم کنید. در یک کاسه یا کاسه کوچک، سرکه و آب سرد را در نسبت 1 تا 1 ترکیب کنید. - حالا حوله پاک را در این ترکیب گرم نگه دارید و سپس آن را حذف کنید و مایع اضافی را با فشار دادن آن بردارید. - سپس حوله را در حدود 5 تا 10 دقیقه در اطراف منطقه آسیب دیده قرار دهید. - بعد، حوله را در یک مخلوط سرکه سرکه و آب غوطه ور کنید و از همین فرایند استفاده کنید. - شما باید این روند را 3 بار تکرار کنید. - در نهایت، یک مرطوب کننده کوچک روی پوست بمالید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.